Happeningi

Aby ułatwić wymianę barterową, sklep stymulował społeczność poprzez różne wydarzenia. Ta stymulacja kulturalna stwarzała okazję do rozmów, które były ogromną wartością w dialogu między artystami a widzami. Dodatkowo, spontaniczne spotkania przy herbacie lub kawie wywoływały dyskusje, które stwarzały podwaliny pod dalsze wydarzenia. Konsekwencją tego procesu były stworzone i odbyte w sklepie wydarzenia oraz produkcje własne.

Niektóre z wydarzeń były z góry zaplanowane w programie, który celowo nie był intensywnie reklamowany i miał na celu dotarcie do odbiorców poprzez ideę Slow Art, promując sztukę w wolnym tempie. Informacje rozprzestrzeniały się pocztą pantoflową, umożliwiając krążenie plotek oraz uchylając powoli rąbka tajemnicy o sklepie i odbywających się w nim wydarzeniach.

Inne wydarzenia zostały zaplanowane i stworzone w trakcie miesiąca trwania projektu, w odpowiedzi na pojawiające się potrzeby. Pozwoliło to na stworzenie oryginalnych sytuacji, które zaspokajały potrzeby zarówno widzów, jak i artystów, jednocześnie prowokując nowe procesy.

W ten sposób sklep był narażony na skrajności. Ciszę i hałas oraz na zarazem powolne i szybkie tempo codziennego życia i dziejących się zdarzeń.